Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

21 February 2011



assalamualaikum everyone ;)

yesterday we went to Goolwa Bitch, ooppss Beach hehe. it was freaking cold to be there, yet i still enjoyed the beautiful scenery , Subhanallah.


nxt location is, Victor Harbour and Granite Island.

just to remind u that now is still summer, but it's like winter already <-- ak je yg pkir cmtu . the truth is, winter is worse, senior kata masa bercakap pn keluar wap air. i thought here in aussie x sejuk sgt,coz there's no snow bt im wrong haha. i can't even stand 14'c, so urmmmm how imma gonna get well with the very2 low temp in winter,


sori i cannot upload our pics there, i forgot to bring my camera here. yup, im now at uni comp lab, kt rumah senior x ada internet.


so that's all for now.


urm wait!guess what?
we gonna get ipad for free.
FOR FREE!
only students of faculty of science will receive it yaww
alhamdulillah ;)

15 February 2011



ape motip ak letak gambar kt atas ni? nk kata ak masuk art gallery tu, x pun. lalu je.

haha. just nk cakap aku sekarang berada di Adelaide, South Australia for almost 8 days!

x ada gmbr ngn tulisan uni of adelaide pn =.= ' haha

x sempat nk update, ni pun pinjam berukband member je hehe

nnt lah, ada lots of stories to tell ya!




07 February 2011

last post in malaysia,


this would be my last post in Malaysia,


santapan terakhir sebelum meninggalkan tanah air terchenta, SATAY hehe


one thing for sure, im goin to miss these people a lot, ;(





and also my friends, byk yg x sempat nak jumpa.

special thanks to all my relatives, sanggup datang kuantan utk kenduri kesyukuran dan untuk berjumpa ak dan kakak, before kitorg fly.

utk yg x dtg sekalipun, thanks kasik duit, giving us advices, we really2 appreciate that,

doakan kami di sana ;)


oh ya, thanks kak noli n kak tiqah, kasik kami jam tgn, kak ikin jgk ;) pak nik dan & mok nik, kasik pen sheaffer hehe



01 February 2011

x sangka,


Beberapa minggu sblm merentas desa SMKAP;

Aku: “Alin, aku cabar ko lawan kakok. Time dia form 5 dulu dia dapat no 2 dlm merentas desa. Kalahkan 200++ orang woo. Hebat gila wa cakap lu”. (dgn konfidennya ckp, komfem dia x dpt beat kakok punyelah. mana x nya,dlu ak sama sekolah ngn kakok. bangga kot time tgk dia amik medal - ak tolong tepuk dari blakang aje haha =.=")



Minggu berikutnya;

Mama: “Alin ni senyap je. Tak telefon pun cakap dpt no brapa. Klu x ckp selalunya x dpt no ah ni”

(dalam hati ak,haha kan ak dah ckp.ingt sng ke nk dpt medal dlm merentas desa)



Beberapa hari lepas:

Alin: “mama, cikgu cakap alin kene constant jogging setiap hari utk wakil daerah ni.tp alin x buat pn,”

Aku: “ Huh? Ko wakil daerah? Bape org wakil?”

Alin: “2 org”

Aku: “No 1 n 2?”

Alin: “Haah”

Aku: “Ko no brapa?”

Alin: “1


Mak aih terkejot beruks ak. No 1 utk kategori bwh 18 thn? which seems-very-impossible-for-me, masa merentas desa dulu, ak jalan sahaja. Ambil2 gmbr, beli topup, makan eskrem ngn ‘Intans’ uuuuu nyesal x lari betul2 cam alin n kakok~


x sangka beliau sahut cabaran aku =.=" phew nasib baik x jnj apa2 hadiah doe, hahaha


me and my beloved sis,