31 August 2010
sedihnya
29 August 2010
worst day ever
28 August 2010
demmit
saya cintakan awak!!!
24 August 2010
o
23 August 2010
T.T
22 August 2010
bila nak sembuh ni?

21 August 2010
tamao pi klinik!
teruk
20 August 2010
:)
17 August 2010
imbasan

14 August 2010
urgh.scary

13 August 2010
ramadhan
12 August 2010
missing smthng
11 August 2010
tinggal kenangan
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku
Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih
Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin ku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku
Pernah ada rasa cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
09 August 2010
08 August 2010
hi hi bye bye :)
Wahaha.iye2 je buat research untuk esls pasal keburukan bottled water tapi last2 aku jugak yang beli wooo.hurm.HOMESICK.ingt kat mak bapak.waaaaaaaaa menyesal tak spend masa betul betul kat rumah waktu tuuuuu.waktu tuh mama nak sembang tapi aku tak berapa nak layan sebab sbb syok tgk hell kitchen.sob3.pastu merajuk ngn abah sebab tak bagi aku makan pulut durian dalam kereta.sepanjang perjalanan pergi muadzam aku senyap bhaiiiiii.merajok konoonnnya.pastu time balik buat muke tak malu mintak sepek baru.eh btw aku de beli sepek baruuuuu.yehaaa.spek aku dah kurang power,aku perasan time chemistry class miss ain.berkedip2 mata aku nak tgkp ape yang miss tulis tuh.tak sempat nk salin miss dah tkr slide lain.oh then aku dapat new infos pasal mata.as a student kite tak patut pakai colour lens.perasan tak,kat lens yang bercolour ada satu hole yang sangat kecik,compared to colourless yang komfem2 clear.so optician tu kate muscle mata kita akan bekerja lebih,seterusnya buat mata kita cepat lesu.n tak elok pakai lens waktu guna computer.n dominant eye aku sebelah kiri.haha.oh n dia kata,mungkin lepas ni susah dah nak beli contact lenses sebab kedai spek taleh jual dah,kalau nak beli jugak kene gi jumpa pakar mata.yelah kadang2 kedai ni nak untung je lebih.as an example,contact lens fresh look.sebulan je,tapi byk kedai yang aku pergi kata dia expired dalam masa 3 bulan.mana tak rosakkk mata orang uuu.dgr cite company tuh kene saman.padahal bukan salah company pn.salah kedai spek yang tamak haloba tau.ceh.geram aku.
06 August 2010
balik rumah.yeyeay

05 August 2010
:)
