Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

28 August 2010

saya cintakan awak!!!

sebenarnya tajuk di atas tak ada kaitan dengan apa yang aku nak tulis.hehehe



aku manusia normal.
aku juga punyai perasaan marah
tapi aku tak suka marah orang direct or indirectly
sebab aku tak suka relationship renggang hanya disebabkan perkara kecil itu

teringat masa aku form 2.
ada sahabat aku cakap
"eh paah ko tak reti marah orang lah"
dan aku rasa sangat rendah diri sebab tak reti marah orang time tuh.
rasa macam dipijak kepala oleh rakan sendiri,sebab kalau diorg buat mcmana pn aku takkan marah.
disebabkan nak tunjuk aku pun reti marah aku pergi tengking sorang junior ni sebab ada member dia ngadu kat aku yang dia pergi koyakkan buku member.
tak pasal pasal hubungan aku ngn junior tu renggang
tapi ape aku kesa
junior je pun

tapi bile dah besar
rupanya ramai yang macam aku
kami prefer pendam dalam hati walau pedih macamana pun hati
sebab kami tak suka gaduh
sebab kami tak suka rasa awkward kalau jumpa.nak bertegur pn jadi segan
biarlah kami sedih
biarlah kami terkilan
sebab itu urusan orang tersebut dan ALLAH

aku ada seorang sahabat
dia sangat sangat baik
cuma satu kelemahan dia,cepat marah
jadi kami akan cuba sedaya upaya untuk tak salah yang akan melibatkan dia
pernah sekali aku buat salah
time tu aku period
dan aku duduk atas katil dia.pastu bocor.aku tak perasan
bila dia sampai bilek dia jeriiiitttt WOIIII DARAH SAPER ATAS KATIL AKU NI AAA?
pergh terus aku cuak di situ.dan aku terus amek cadar spare aku pakaikan kat katil dia
pastu terus pi basuh cadar dia dan letak softener banyak banyak banyak
pastu dia marah lagi kat aku.dan disebabkan aku tak suka situasi tu aku fikir dan fikir jugak mcmana nak pujuk di nii.last last aku buat muka tak malu beli cokelat dan letak dalam locker dia.dengan kad,:SORRY'.

bukan dia tak pernah buat salah ngn aku.

tapi kita kan manusia.
i know each of us must've been try to give the best of our friends.
i mean the way we treat them, or each decision that we take that involve them
but some of them misinterpret, n keep on accusing us

mulut manusia.kadang kadang menyakitkan juga.
n we always tell others, "eyh2 mulut dia ni ntah pape la.celupar.bla3"
but do we realized that sumtimes we hurt others as well.
mungkin nak balas balik keceluparan mulutnya, or sumtimes it happens without we noticed.

i try to be the best for my friends.bt sumtimes i do make mistakes.yeap im sorry



p/s: special thanks to NUR AFZAN ASLAM for being my friend since sem 1.she's one of my closest friends that i've ever had, and amazingly we never fight against each other for this whole time.yeah sumtimes we argue but both of us try to avoid any quarrel.even if she's mad with me,she will not treat me as rude as others.trust me.she's great.



3 comments:

Anonymous said...

paah,kau tak tq kat aku pun.

paah said...

yeepp best kawan ngn amar tapi amar kuat merajukkkkk.huhu

Anonymous said...

paah...sme mcm aku....aku x suke arr gado ngan kwn2 ni...nti melarat susah...kdg2 biar je diorg marah....pdhl diorg x fikir pulak apa perasaan kita ni kan..hmmm...ironi *eh ape mksud ironi arrr haha*