aku sedar aku masih di takuk lama.dan masih tak berubah.ah susahnya hidup.
walau cuak dengan sace tapi tak sabar nak habis.
tetiba suka makan nasi kerabu kat kedai 2 dari hujung pasar malam seksyen 18.rm4.00 saja.sekali ngn daging bakar+telur masin.
oh cuak nak masuk kelas math.takot nak dapat result kuiz.seriously teruk.takut untuk sedih lagi.
sentiasa blur dalam kelas bio.
madam atiqah dah balik.oh im soo hepppiii.bt goin to miss miss ain a lot :)
puasa lusa.harap ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun sebelum ini.semoga diisi dgn perkara berpekdah,kurangkan fesbuk bykkan mengaji.
amalina sangat rajin.macam budak cina.oh bilakah nak jadi macam tuh.
konon nak berjimat tapi nafsu makan tak dapat kawal.
SOGO.MASJID INDIA.bilakah mau pergi?baju raya.yeyeyeay!
test banyak gila dalam 2 minggu ni.harap dapat manage masa dgn baik.
tolonglah jgn down masa nih.susah gila kot nk recover.
kirra i luv u guys :) tak pernah dapat kelasmet sebest mcm nih.im sure dat one day i'll miss all the moment we spent together in class.
cuak.selalu cuak dgr orang mati mengejut.contohnya eksiden,dgn umur yang sebaya.oh amalanku tak cukup,cuak memikirkan alam barzakh dan hari pembalasan kelak.
ya Allah kuatkan diri ini untuk beribadah kepada Mu.
nak berubah.to be a better person.tak nak gaduh dgn orang.tak nak mengumpat.nak merendah diri selalu,dah tak nak bongkak.uhhh tamao takbur lagi nant Allah tarik nikmat Dia kurniakan.
tu je kot.babai:)
No comments:
Post a Comment