aku akan berada dalam dilema untuk buat jalan yang mana satu.
wah.probability 50% untuk betul.jauh tuuuuu
dan akhirnya aku akan tawakal jeeee
*habislah kuiz math aku tadi.byk gila konfius*
*sekarang rasa macam aku pilih jalan yang salah saja*
*oh bagusnya kalau dapat jadik seorang yang genius*
masih blur.sebab terlajak tidur.
mimpi bukan2.panjang gila dan sangat detail
yang taleh blah cmana sorang mamat kelas tech boleh masuk lam mimpi aku.
padahal x pernah baik pn.hahaha
2 comments:
budak kelas tec??haha
haah.konpius cmana dia boleh masuk lam mimpi gua =.="
Post a Comment