Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

03 August 2010

=.=

aku benci kalau konpius time exam
aku akan berada dalam dilema untuk buat jalan yang mana satu.
wah.probability 50% untuk betul.jauh tuuuuu
dan akhirnya aku akan tawakal jeeee

*habislah kuiz math aku tadi.byk gila konfius*
*sekarang rasa macam aku pilih jalan yang salah saja*
*oh bagusnya kalau dapat jadik seorang yang genius*

masih blur.sebab terlajak tidur.
mimpi bukan2.panjang gila dan sangat detail
yang taleh blah cmana sorang mamat kelas tech boleh masuk lam mimpi aku.
padahal x pernah baik pn.hahaha

2 comments:

Anonymous said...

budak kelas tec??haha

paah said...

haah.konpius cmana dia boleh masuk lam mimpi gua =.="