Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

24 August 2010

o

teruk

soalan susah gila babeng. blur time nak jawab.soklan 1 pn da bluurrrrr

asyik batuk.batuk biase takpe.ni berkahak uuuu.i nak batuk pun segan kat dalam old libry yang snyp tuh.dan kalau terbatuk kene lah pergi buang.sbb tuh i tahan.kalau tak kene TELAN la uuu.takkan nak pi toilet byk kali kottt.buang masa ja.

kalkulator 570 ada org teramek.akibatnya aku terpaksa calculate semua pakai graphic cal.dan agak lambat sikit jadinya sbb tak biasa.

ouh sememangnya hari yang teruk

chemistry test pn dpt 73% sajeee

=.=

No comments: