happy bufday ayahku..1st january 2010,genaplah umurmu 46 tahun
semoga kau panjang umur dan murah rezeki
i luv u so much abah eventhough i nvr said it 2 u

semoga kau panjang umur dan murah rezeki
i luv u so much abah eventhough i nvr said it 2 u
ak nak kurangkn tido pasni..sbb mase cuti ni hanya Allah dan adek bradekku saja yg tahu betapa byknye ak tido..walaupn rase rugi tp puas!hahaha..tido mengalahkn baby!
ak nak blaja rajin2 gak..ak nk pulun habis2san tahun ni..biarlah org kata aku nerd pon (azam je lebey..hak3)..alaa..staun je an..ak nk bykkn bertanya biarlan org kata ak ni bodoh pn..
(wat muke x malu jek..hihi) sbb ak tw,ak x sebijak mereka..sbb tu ak kene pulun lebih sket...rezeki ada kat mane2..yg penting ak kene selalu berdoa..
..bersusah skrg biar nnt senang..huhu..biarlah org kata AUSMAT ni susah cm cinabeng pon.ak kene salu berdoa jek..sbb ALLAH ada utk tolong hambanya.kalau nk diikutkn,akx la layak pn dpt sponsor jpa ni..setakat 8A tuh belambak kt msia ni..tp diesebabkn rezeki ak,ak dpt gak,,thanks JPA.akan daku blaja rajen2..huhu..
.ak akn berusaha,sbb nnt ak akn
~tersenyum kegembiraan~
ak nak blaja rajin2 gak..ak nk pulun habis2san tahun ni..biarlah org kata aku nerd pon (azam je lebey..hak3)..alaa..staun je an..ak nk bykkn bertanya biarlan org kata ak ni bodoh pn..
(wat muke x malu jek..hihi) sbb ak tw,ak x sebijak mereka..sbb tu ak kene pulun lebih sket...rezeki ada kat mane2..yg penting ak kene selalu berdoa..
..bersusah skrg biar nnt senang..huhu..biarlah org kata AUSMAT ni susah cm cinabeng pon.ak kene salu berdoa jek..sbb ALLAH ada utk tolong hambanya.kalau nk diikutkn,akx la layak pn dpt sponsor jpa ni..setakat 8A tuh belambak kt msia ni..tp diesebabkn rezeki ak,ak dpt gak,,thanks JPA.akan daku blaja rajen2..huhu..
.ak akn berusaha,sbb nnt ak akn
~tersenyum kegembiraan~

No comments:
Post a Comment