dis post is just a reminder for me n other girls out there,,,
please3 be extra careful in cyberworld. i know, it's very fun when we upload beautiful pics in fb, ms, or any other medium n our friends keep saying, 'wah,cantik' 'kiut lah awak ni' 'sweet smile' whatever yg baik, entah puji ikhlas ke x n kite duk perasan sensorang.
but, im sure when u view this blog, u'll think 100x to upload pics, coz there're strangers out there that can easily took ur pics without permission n write bad things bout u.
click this link, blog penjaham bangsa 1
so pelissss, please make-ur-profile-private. if u don't know, ask ur friendsssss. n dun simply approve strangers. if u don't recognize that person, approved him/her first, then look their pics, whether u know that person or not, look at education background, mutual friends, and if still u cant recognized that person, just simply unfriend that person from fb.
dan, kurangkan upload pics buat muka comel, kembungkan pipi, kamera kat atas, bibir kepit2 sket biar nampak comel. tu lah kot yg buat mamat2 x bertauliah ni curik gambar2 mangsa2 tu. cer amek gambar biasa2 je. ok fine. aku selalu jgk buat. =.=" tp x upload, malu kott. hahaha
n feel free to visit blog penjahanam bangsa II. x perlu lah kot, nak kutuk2 pasal agama. dah murtad tu, murtadlah. setiap orang ada kepercayaan masing2. kenapa non muslim lain boleh je respek? ak tak tahu mana hilangnya rasional penulis blog ni, semoga dibukakan pintu hatinya oleh Allah untuk bertaubat, kalau takpun cukuplah sekadar berhenti menulis perkara2 karut tu.
1 comment:
Cis, 'blog penjahanam bangsa 1' sama layout dengan kte. Nak tukar laa gini. Grrr. D:
Tak cukup kesabaran untuk baca 'blog penjahanam bangsa 2'. Tak terkata.
Post a Comment