Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

01 April 2010

+.+

Lama dah rasanya tak menulis. almaklumlah sekarang nih bizi sgt2. test ade tiap-tiap minggu. dengan esaimen melambak2. tapi aku dah berazam tak nak bersungut.aku nak buat semampu aku, tanpa perlu memikirkan persepsi orang lain pada aku. Allah ada menemaniku. Walaupun terasa jauh (sebab ak sendiri yang tidak cuba untuk mendekatkan diri pada Nya) tp ak bersyukur kerana ada yang menemani aku selain rakan2 yg menceriakan hidupku.

betul kata bee. ausmat cuma secebis perkara dalam bermacam2 lagi perkara atas muka bumi ini. kenapa terlalu serius memikirkan kenapa ausmat itu dan ini. ya. ausmat dah dicipta mcm tuh dari azali. tanyalah diri usaha apa yang dilakukan untuk berjaya dalam ausmat nih. bukan kenapa mempertikaikan kenapa dapat program ini bukan a level or adfp. okeh??? kalau tak dapat jawab jugak,

  1. cek cara studi. hard sahaja tp x smart x jadik papae jugak kan
  2. last minutes??
  3. difficult to understand any topics?? jmp tcher when free.
  4. hbngn dgn Allah? mintak tlg Allah tp terus menerus buat perkara yang dilarang Allah tak guna jugak kan.
kita yang menentukan masa depan kita bukan orang tua kita.jgn biarkan setahun setengah nih menspoilkan hidup kita yang masih panjang tuh okehh??

No comments: