betul kata bee. ausmat cuma secebis perkara dalam bermacam2 lagi perkara atas muka bumi ini. kenapa terlalu serius memikirkan kenapa ausmat itu dan ini. ya. ausmat dah dicipta mcm tuh dari azali. tanyalah diri usaha apa yang dilakukan untuk berjaya dalam ausmat nih. bukan kenapa mempertikaikan kenapa dapat program ini bukan a level or adfp. okeh??? kalau tak dapat jawab jugak,
- cek cara studi. hard sahaja tp x smart x jadik papae jugak kan
- last minutes??
- difficult to understand any topics?? jmp tcher when free.
- hbngn dgn Allah? mintak tlg Allah tp terus menerus buat perkara yang dilarang Allah tak guna jugak kan.
No comments:
Post a Comment