
hari ini hari isnin.aku pergi kelas mcm biasa.tak sangka akan dapat kertas test bio. aku tak terkejut bile dapat tw aku dapat rendah.sbb aku tahu aku tak dapat buat dengan baik.yelah,jejakkan kaki dlm great hall pn da rase cuak taleh buat.mind set jeh.*sigh*.bt.i cnnot accept the fact that..i got the lowest mark!damn.ni 1st time dapat lowest seh lam kelas.slalunye serendah2 mane pn result aku akan ada yg lebih rendah.-.-....intec2...
but u noe wat.i wont let it make me down.
aku bukan manusia yang akan menangis bila terjatuh.
bukan manusia yang membiarkan dirinya terbaring menunggu bantuan orang apabila terjatuh
aku adalah gadis yang terus bangkit meski jatuh dalam gaung sekalipun.
sbb aku tahu hanya aku yang mampu mengubah nasib aku

tayah mengade buat2 terkejot orange.=.='.tw ler markah aku rendah
No comments:
Post a Comment