wau.21 hari lagi before final.preparation?not 100% yet.still in progress.
struggle habis habisan
berdoa sebanyak yang boleh
dah seterusnya tawakal
sekiranya diri ini layak sudah pasti Allah akan menyediakan satu tempat untuk aku
ya Allah,
bantulah hamba-Mu yang lemah ini.
berikanlah kami kejayaan atas segala usaha kami selama ini.

Sambutan Hari Raya Ausmat 2010
1 comment:
go paah, nanti kat oversea, jangan lupa aku!!
Post a Comment