Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

18 March 2011

update japppp





assalamualaikum. niat hati nak upload gambar rumah, sebab dah janji kat family dan sorg member ni, tapi belum ada kesempatan lagi. kelas kebanyakannya mula awal pagi, dan habis lewat petang. tapi bukan direct la, ada gap. tapi setakat ni aku tak gunakan gap tersebut untuk study, sebaliknya aku on9 facebook atau benda-benda lain yg tak berfaedah. sape suruh kasik ak ipad hehe.



macam yang disangka. kakak senior awal2 lagi dah warning, prepare jwpn sb mesti ada yang akan tny, 'knp pki ni' smbil menunjukkan ke arah tudung. kitorg dah kena, ada students from China yg tny. dia cakap, dia pernah pergi Iran. dah waktu dia pergi sana, dia pn beli dan pakai tudung sepanjang berada di Iran sebab semua orang pakai. maka tujuan sebenar pemakaian tudung tak diketahui oleh beliau, dan menganggap pemakaian tudung hanyalah peraturan di negara tersebut. ada jgk member2 yg bertudung, dan ketika berada dalam bas, ada mat salleh yg duduk tunjuk2 kt diorg, dan keluarkan kamera, nak ambil gmbar lah kot? maka kalaulah iman tak kuat, kerapkali berasa janggal dan sebagainya, pastinya satu hari nnt tudung terbang entah ke mana.



banyak lagi nak bercerita. tapi, nnt lah. ada kelas ni. adios! ;)




3 comments:

Anonymous said...

aku kan yang kau janji?

paah said...

haah.jnj ngn ko ah haha

Unknown said...

woh.cuak ah.ade ke soal2 macam tuh.