Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

02 July 2011

bila terpaksa membuat pilihan






















ada sedikit kesulitan yang menyebabkan flight ke Melbourne di kenselkan. nak stresskan kat sini, CANCEL ye. bukan delay.aiseh. rosak habis plan.

lepas tuh kalau nak join winter trip kene bayar $280. nk byr duit rmh lg. aduh stress lg. so aku kene buat pilihan. samada nak main salji. atau shopping. sebab. kalau join winter trip. aku dah x ada duit nk shopping. stress2. tapi trip tuh ke melbourne dan sydney. berbaloi je.argh. aku x suke bile terpaksa buat pilihan!

kalau nk ke melbourne kene naik bus. actly aku tak kisah sgt pn kalau kene naik bus pn. tapi skrg aku dah decide untuk ke winter trip. so ak dah mls nk fikir, betul ke x pilihan aku ni. i just need the confirmation tomorrow, whether i can still join them or not ( coz it's the last minutes decision~), n if tak boleh, aku beli je tiket bus n join budak2 ni. ENUF! mls dah nk fikir. adios~


No comments: