Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

03 July 2011

N.E


currently on 12th episode, ok fine aku mmg ketinggalan. bizi final exam okeh

ada beberapa dialog yang aku suka setakat ni,




salah satunya daripada mak nora elena,

"kita orang perempuan ni, kene kahwin dengan orang yang sayangkan kita, bukan orang yang kita sayang terlebih-lebih sedangkan kasih sayang dia pada kita tak seberapa'



dan satu lagi dari abang nora elena,

nora: eid janji dia takkan buat lagi.

along: adik percaya hmmph ? (sambil sengih)

pastu sambung lagi,

along: adek, jangan termakan sangat kata-kata orang laki nih. abg ckp ni sbb abg orang laki,jadi abang tau lah.



HAHA ;P





1 comment:

zetty said...

yeay! aku lak suka yang ni:

"rupanya Tuhan turunkan hujan untuk nak hadiahkan kita dengan pelangi"

selamat menonton! :D