assalamualaikum
keputusan sem 1 dah keluar. Alhamdulillah, subjek-yang-susah-giler-nk-mati tu akhirnye aku pass jugak. mesti korang kate, ' hek eleh, pass je ko punya aim?' TT.TT tapi yang penting aku tak payah amek supplementary exam. serius cuak nak mati, esp bila mid term kau dpt yang lowest. tu lah gara-gara tak study. tgk kawan-kawan rilex, kau pun rilex. sekali dpt markah, diorg tinggi, kau rendah. hahaha. tak apelah, perkara lepas.
btw, im kinda excited to start the second semester. sebab hari selasa free, dan setiap hari yg ada kelas tu akan balik pukul 2, kalau tak ada praktikal lah. tapi jadual hari rabu nye Masyaallah. pack bebenau. stret kelas dari 8 smpi 2. tak apelah, balik awal boleh rehat awal ;)
dan subjek untuk sem 2 ni dah familiar dgn aku. statistic,chemistry, bio - organism and human. so i'll give my best utk score well, dan kene struggle habis-habis seh, aku balik Malaysia nanti, so supp exam harus-sangat-mesti-dielakkan.
cuti dah nak habis, habiskan segala movie/drama yg nk ditengok before sem start!
1 comment:
salam..bagus paah!!...u really do a good job there...dont give up easily dear...yang lepas biarkan la ia berlalu ok!!!...take care taw...i miss u a lot friend...
Post a Comment