1: aku tak suka perempuan pengikis.macam tadek maruah nak mintak2 kat lelaki
2: aku tak suka lelaki kedekut.tak boleh buat laki.tinggal je yg jenis mcm ni.kalau berchenta pn kedekut kalau kawin apetah lagi
3: tak suka melihat pak cik yang sama mintak sedekah tiap2 kali pasar malam seksyen 18.esok pergi pasar mlm seksyen 17 nampak muka dia lagi.padahal physically die looks ok je.x de cacat apa.
4: tak suka orang yang tak ada budi bahasa,seller muka masam.pak cik teksi marah2 kalau org mintak murah sikit.
5: orang yang berchenta.dua-dua member aku.pastu duk main tulis wall kat partner masing2 dengan kata2 romantis gitu.tak malu ke korg a?ke saje nak berbangga kerana berawek/berboyyfff.henfon kn ada?musykil aku perkara sebegini.
6 comments:
sgt stuju dgn no 5!!!
jeles
henfon rosak tu
haha
aku da hide kan segala pair2 yg suka berbual kat wall diorang. so homepage aku sgt bersih haha. (er aku tulis kat wall J skali skale je tu pon xde reply haha harap2 ko xde rase nak tampo aku aa)
fastrail: :D thnks kerana mnyokong
amar:=.= iyolaaahhh
awe:haha.ym skype n fb chat masih ada.
bee:ko tulis tadek ah nak jiwang2 ann.so x kesa.hehe
errr paah :S
Post a Comment