Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

02 July 2010

rase macam nak menulis sumtim

semalam lepas habis kelas aku dan jan terus ke plaza alam sentral,shah alam
kami bukan nak menonton konsert,
bukan jugak nak pergi dating,
tapi kami ada misi yang penting!
hahaha
nak beli external hard disk.as an early preparation i asked sumone who is very expert bout dis thing to recommend any brand to me.then he said belilah western digital.
but masa sampai mula2 tuh ak dah terjatuh hati pada brand ni.TOSHIBA.design yang cantik menarik :) tapi si SAMsiah tu cakap, jangan lah beli brand neh.kang tak tahan nanges pulak.
die sages seagate.western digital dan buffalo
hah?
BUFFALO?
err.errr..heeeeeee.x nk lah.walaupun ada satu design buffalo tu 2x faster.
papepun im very glad that we bought xtrnal yang betul2 mencapai kepuasan hati
banyak giler kedai kami masuk
but at last we chose to buy yang neh,

seagate 500gb :)

arigatou afiq dan sam :D


4 comments:

Anonymous said...

bpe ratus ni paah??

paah said...

rm275

tibe2 rasa mcm 500 gb ni besar gile jee

mule2 ak ingt nk beli yg 320 gb,tp harga rm215.lebih kurg je hrga ngn 500gb.

kalau ko,ko beli yg mana?

kakok said...

weh.aku pon plan nk beli external gak..aku ad usha brand banana..

pandangan aku..banyak jugak tuh gig die..tapi if aku tak silap smalam..aku usha..die ckp 325 harga 128 rasenye..

ko kene jaga elok2 la..tak rase nyesal..yg penting..jgn bg hilang or dicuri..concept die same je cm pendrive..beli gig banyak2 tapi if hilang..sajo jah..

kakok said...

weh.aku pon plan nk beli external gak..aku ad usha brand banana..

pandangan aku..banyak jugak tuh gig die..tapi if aku tak silap smalam..aku usha..die ckp 325 harga 128 rasenye..

ko kene jaga elok2 la..tak rase nyesal..yg penting..jgn bg hilang or dicuri..concept die same je cm pendrive..beli gig banyak2 tapi if hilang..sajo jah..