1. i started to grow taller than evryone when i was in form 1. i was totally depressed during dat time. i hate when orang kg asked me, umor berapa ne? then i said form 1.pastu dia ckp dgn muka terkejut.oh besarnya.kadang2 ada kata waw tingginya. n im very sensitive during that time. even if my friend said, paah kau tinggi larh. then im going to hate her immediately (dulu la k).hahaha. i also hv problems in finding shoes that nicely fit with me. that is y, i dun like much to shop when i was still young. my parents brought me to lots of kedai bata bt stil we didnt able to find that suit me. yeah kalau teringat balik memang lawak. ciap menangis2 kat kedai tuh.tensyen doe.
2. aku pernah gmuk.percaya tak? yeah masa aku darjah 6.ada sorang budak laki nih kutuk aku gemuk.lagi lah aku tensyen.setiap hari lepas balik sekolah aku amik tali inci mak aku pastu ukur bhgn perut dan peha.kalau kurang sket perrrgghhh rasa bahagia.sgtlah depressed berbadan besar.kakak aku pun asyik kutuk aku gemok.last2 bila start meninggi otomatik jadi kurus
3. aku tak kesah untuk berkongsi minuman dgn orang lain.tapi selalunya kalau orang minum air aku,aku takkan pandang time dia minum.sbb nanti komfem aku takkan minum air tu balik.
4. tak suka orang yang sanggul tinggi-tinggi. nampak macam ada tanduk kt belakang.selalunya nampak orang yg selalu pakai tudung indon ni yang sanggul tinggi2.
5. aku mengantuk ah.nak tido.babai!hahaha
No comments:
Post a Comment