ni adalah plan last minit untuk keluar dgn ain
dan waktu tunggu ktm pagi tu baru ajak my :)
seronok giler dapat jumpa member lame
korang makin matured
makin cantik pn ada :)
agak mencabar yer perjalanan memandangkan aku sorang2 je dari shah alam.waktu balik tuh aku saja nak duk coach biasa.tetibe duduk satu coach ngn BAPOKS bajet hot doe!sepatutny kene ada coach utk bapok kot spy mereka ni x menganggu ketenteraman awam.rase nak sepak je bila bapoks ne kutuk ak.pastu die kutuk sorg mamat rambut cacak ni
"abang2.rambut tu kan.kalau cicak jatuh mati tauu.awwwww"
geli giler *muntah* (kalau before this im against ladies coach,tp skrg i support 100%)
pasni nak duk kt ladies coach sajeeeeeeeeeeee.haha
mencabar pergi sorg2 tapi demi member aku sanggup!*mati ak kalau mak tau
sebab aku sangat appreciate semua kawan2 aku
dah aku dapat beli lotsa hawt stufff u noe.hahaha.x rugi2
my,me,and ain
kat fitting room.hak3
adik manis sebelah kanan tuh adalah ebex
sempat jumpa kejap je :)
dia belajar kat IPBA juga mcm maiii :D
wah kawan2 aku ni bakal jadik cikgu yeeaaaa
dan ain bakal menjadi arkitek berjaya.
i wish all the best pada korg
good luck !
No comments:
Post a Comment