nak join boleh tak?hot giler siblings kau
sebijik siott muka ko peah ngan adek beradik ko.hahah.
amar: sure boleh.haha.ko ja yg duk jauh. hot?ko dah rabun kot.hahacoki coki: sejibik?ak rasa len ja.haha
Post a Comment
3 comments:
nak join boleh tak?
hot giler siblings kau
sebijik siott muka ko peah ngan adek beradik ko.hahah.
amar: sure boleh.haha.ko ja yg duk jauh. hot?ko dah rabun kot.haha
coki coki: sejibik?ak rasa len ja.haha
Post a Comment