14th - 16th December, aku membawa hati yang lara ini ke Besut, Kuala Terengganu. ececece.
aku baru lepas mengamuk dgn mak, pastu lari gi rumah member. hahaha. sebenarnya memang kami dah plan nak pergi rumah Mc Ka, nak buat BBQ. Mula-mula macam segan jugak dengan keluarga dia, tapi keluarga dia baik gila wa cakap lu. Dan yang paling penting, adek beradek Mc Ka ni macam Mc Ka jugak perangainya. Sengal. Haha. Lawak.
Yang menariknya, kitorg tak panggil mak dia 'mak cik', tapi kitorg pggil 'ma'. Agaknya memang tradisi org kat situ. Waktu gi rumah Ja pun pggil mak di 'ma' jgk. So rasa mcm rapat gila. Haha.
Aktiviti?



No comments:
Post a Comment