jom terbang tinggi-tinggi!!! hujung weekend ni aku gerak ke satu kem - flyhigh
tapi kan ya Allah rasa berat gila badan ni nak bergerak. mana taknya dah nk dekat sebulan terperap kt rumah. makan tido on9 tv, tapi sori sket ek. ada lah jgk buat kerja rumah.
beberapa member dari intec yg turut join adalah zawani, mira, zeti, hanim, waa, afzan, mc ka, ika, dan suwaibah.
dan yg bukan dari intec, iaitu dari ipsah adalah suraya. yang juga merangkap kakak aku. nk gi nz. kalau nak taw kami ni mcm ada chemistry je. sekolah yg dia masuk, mesti aku masuk jgk. dh 4 sekolah tw, sek ren pengkalan tentera, sekolah sri kuantan, mrsm lipis, dan mrsm tgb. nasib baik x ikot dia masuk ipsah. sebab aku memang x ada ciri ciri cikgu. kalau org tanya terus gelabah. yg boleh buat pn jd x boleh. haha
insyaallah byk perkongsian dari senior2 lepas dalam kem ni, dan moga-moga ianya mampu membantu kami yang masih mentah dan memerlukan banyak bimbingan dan tunjuk ajar nnt. :)
p/s: satu lagi tujuan pergi: tambah kenalan nak pergi sana nnt. mana tau, dapat uni sama. senang nak cari accomodation nnt.
2 comments:
Aduh, taktau plak ada program ni. Huhu.
ouh iman x tahu ker. tp xpe byk lg progrm mcm ni, mcm southern gathering n semai mesra :) this jan
Post a Comment