1. Tonton filem Khurafat. Nak jugak. Nak jugak. Nak jugak!!!!!!!!!

2. Setelkan medical check up. Kalau still tak dapat email from Carmen by this Tuesday, maybe aku kene proceed dengan medical check up JPA je dulu. Ades lari bajeet macam nih. T.T
3. Shopping apa yang tak beli lg.
4. Beli bateri laptop baru. Haritu usha dia cakap RM280. Usha kedai lain dia kata dalam RM400-RM600. Lari bajet jgk cmnih T.T oh lappy please be nice to me, jgn buat hal pulak nnt kat sane yek
5. Belajar masak asam pedas, masak lemak,masak merah dah beberapa lagi masakan lain. Nak polish lg skill memasak hehe. Sebelum ni dah belajar masak tempoyak, tom yam, sup, dan kari.
6. Baru beli drawing block. Yess nak melukis byk3!
Itu saja. Babai!
p/s: doakan aku cepat2 dapat coe yeh. :)
3 comments:
paah2, ada orang kata jpa akan bg laptop kat kita. betul ke?
yg ak tahu, budak tajaan mara je dpt laptop.rasanya jpa x,
khurafat segham nak mampuih . hoho
Post a Comment