Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

17 January 2011

ish amin2 =.="



Masa tengah syok2 on9 pukul 10.30 pm tadi, tiba-tiba ada satu monster besar datang mendekati, yakni adekku, Amin.

Amin: Kak Ngoh. Tolong Amin. Amin tak reti buat langsung soalan Sejarah ni.

Aku: =.=”

Dalam hati aku, takkan tak reti langsung kot. Bleargh kalau math boleh lah terima. Takpe takpe sabo sabo. Kakak mithali kenelah tolong kan. Haha.

Amin: Soalan satu jawapan dia apa?

Bedebuk. Satu bunyi yang kuat kedengaran. Haha sori wa cepat panas sikit. Ade ke patot straight tanya jawapan dia apa. Bukan nak tanya macamana nak jawab ke hape. Patutlah exam ‘cemerlang’ gila.

Aku: Baca soalan dia kuat2.

Yess. Kene suruh beliau baca kuat2. Wajib. Even soalan math pun kene bace kuat2, kene strict sket ngn dia ni, kalau x dia buat sambil lewa je. Then baru aku ajar, tgk keyword kt soalan tu. Kalau dia tanya kaedah pi lah cari part yg bercerita tentang kaedah. Jawapan semua dalam buku teks, ni duk agak2, ingat BM ke hape. Hahaha.

Sori ye dek, nasib ko lah dpt kakak garang, wish u the best of luck in ur studies ya. :D



7 comments:

A.P.E.Z said...

woo..bagus2

zawani said...

bersyukurnyaa akuuuu! haha :P

cornflower said...

haha adek kau..aku dulu xde pon tanye kakaks aku sbb malas...kirenye ko lyn gak r adek kau tuh..hahaha

paah said...

fiz: haha.baguslah sgtt

wani: ak x phm.haha bersyukur for what?

ayin: kene layan la wehh,x lame dh nk tinggal fmily neh haha

Megat Shah said...

aku dok mengajar adek aku science drjh6 pon tensen gak!

Aida Yune said...

paah sejak bile jadi garang ni? ^^

paah said...

megat: mmg tensyen ajar diorg ni =.=

aida: dgn adek je garang.haha