5 tahun lg!!!!!!
aku rasa sungguh bersemangat untuk handle majlis perkahwinan dia.hahaha!
dan terjumpa sorang kakak ni.nama dia kak ayu.dia dah almost 31 years old tp tak kahwin2 lagi.kenapa?nak kata tak cun,cun gile.rupanya banyak halangannya.kebanyakannya sebab ada antara keluarga yang menentang.dan dia dah banyak kali bercinta.mungkin dia akan berkahwin next year.invite me sis :).saya doakan kebahagiaan kakak yang kewl.hehehe
yeah.next week aku balik kg.bapa saudara kawin.dan anak kepada adek beradek nenek aku kawen.=.=" penatnyer.kene siapkan esaimen cepat-cepat ni.nanti tak sempat.so bila musim kawin ni banyak jela advice yang parents aku kasi.tema colour yang nak pilih nanti la.dan bapak aku pula tak kasik kami terus kawen lepas graduate.at least 2 tahun bekerja baru boleh kahwin.yeah it's true.but don't talk much bout marriage to me.i'm not interested :)
No comments:
Post a Comment