Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

09 June 2010

my sis

cun tak kakakku?:)

baiklah.harini dan esok saya kena siapkan hae dan srt kerana malam besok saya akan menaiki bas pulang ke kampung.dan di kampung nanti for sure tadek mase nak sentuh esaimen kerana bizi dengan kenduri kawen pak sedara.kalau mengadap laptop pun mst kene bebel ngn ayah.sbb die nak suruh anak-anak die spend quality time with their grandma.entahlah.lagipun nenek aku sakit.tak boleh bangun.lepas balik dari kampung hari selasa tuh,aku akan ke temerloh pulak.jumpa kawan kawan.then teman kakak gi dating pulak sebab encik suhaimi nak datang dari melaka.whoa jauh tu..kenapa akak aku beria ajak aku teman pn aku tak tahu.nak suruh aku jadi org ketiga.kalau tak orang ketiganya adalah setan.hahaha.encik suhaimi kate tak nak bagi apa2 hadiah pada birthday kakak aku this year.iaitu hari ini.tapi i can smell smthng.mst die nak buat suprise for my sister.sbb suhaimi tu sweet orangnya.aku terharu masa kakak aku cerita suhaimi pos kat dia satu box,yang penuh dengan novels,cds,tudung,cermin (haha,tp lawa la corak die),mickey,coklat.those things yg aku rasa so sweet.encik su berpandangan jauh dalam soal cinta ni.berdasarkan cerita2 kakak aku dia bercinta taklah radikal macam kawan2 aku yang lain bercinta.apapun semoga korang berbahagia :)


he's the one that wear green shirt.chinese look.hehe





4 comments:

khadijah said...

I like the hadiah he gave ^_^ so cute!

paah said...

tu la.terharu ak

psssstttt jelez pn ad.haha

khadijah said...

yup2! choose tudung lawa2 lak tue... wahh... bkn sng nk jumpe guys yg rajin and reti pilih tudung =D

nanti2 ne taw, ko dpt yg lg romantic ke ^_^

paah said...

kalau nk beli benda2 sweet ne kene pki duit sndiri je.

nk menunggnu alamatnye berjanggut ler ak..haha