Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

06 June 2010

mekap?


hari ini kene attend majlis kahwin lagi.so saje lah nak melaram habis-habisan.rembat foundation dan mascara kakak,eye liner mak.eye shadow aku sendiri.haha.mula-mula pakai liquid eye liner.omaigod!comot dan nampak mcm hantu.then aku remove balik dan pakai yg pensel eye liner saje.lebih kemas.pastu pakai eye shadow.pakai lak kat bilik mak aku yang agak gelap.so nampak mcm kaler x pekat so pakai byk2.skali keluar tgk nmpk mcm opera cina pn ada.pakai lipstick then lip balm 2 3 lapis.mascara sket.then siaplah : badut wanita yg tinggi mcm galah :)

i choose to upload this pic coz x obvious nmpk badut compared to other pics.haha!

2 comments:

siti zulaiha said...

ok dr badut!!...haha..mne de mcm badut..nmpk nice la dear..

paah said...

kat gamba ne tak nampak
kalau tgk dpn
berguling2 kot ko
eye shadow sgt teruk.comot.haha