Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

03 September 2010

alhamdulillah

alhamdulillah.cepat sungguh masa berlalu sehingga tak sedar hari ini sudah hari ke 24 ramadhan.meniti malam malam terakhir.dimana satu antara malamnya terdapatnya malam lailatul qadar.tapi kalau kita lihat sekarang masjid dan surau dah mula kosong.sekarang umat umat islam mula memenuhi shopping complex untuk beli barangan untuk raya nanti.tak kurang juga ada yang aku jumpa kat ole ole sedang karoeke padahal ketika itu manusia lain sedang bertarawih.alangkah ruginya.

tapi bukan tu yang aku nak katakan sebenarnya.aku cuma nak berkongsi beberapa perkara yang aku tempuhi dengan jaya atau kurang jayanya sebelum bercuti raya.

berbuka bersama Miss Farrah Ahmad di Secret Recipe

Alhamdulillah tamat tadarus kelas Kirra :)

tajuk pembentangan Malay Studies

pembentangan ESLS

yerrrp.aku cuti sampai 14th sept only.coz i wana prepare for becoming trial.

p/s: dia fly besok.gud luck

p/s: aku dapat conditional offer letter from uni of melbourne and queensland.bt that doesnt promises anythng yet.Sace nnt yang akan tentukan aku layak atau tak.

5 comments:

awe said...

gambar paah dgn arip macam sweet.
mcm pakwe makwe.
heee :)

Anonymous said...

Paah program fast track ke?
InsyaAllah, I'll be going to Queensland too, kalau cgpa lepas. :)

TUKANG TULIS said...

sweet ea??
thanks hawa..

paah said...

manis?hahaha

iman: fastrack utm dulu pastu keluar buat ausmat~

izZat iZzati said...

it just a conditional letter rite. means u already applied for paper application...i haven't submit yet. just have conditional letter from uniSA only