SCARY GILA.
padahal semua exam scary
hurm.sedih la pulak.
tadi salah jawab untuk Malay Studies.
sepatutnya aku tulis *projek* sahaja
tapi aku dgn konfidennya tulis *sekolah*
itulah akibatnya baca sepintas lalu.
dalam toilet tadi baru aku teringt.ada perkataan tv,baju baru dan sebagainya.
maknanya dia tak fokuskan pada pendidikan sahaja.adoi.
takpelah takde rezeki.
btw sape kata malay studies SENANG?
memanglah kitorg tak payah study
tapi untuk menulis
2 essay 500 words
1 essay 350 words
4 soalan listening yang speaker cakap melayu kene jawab dalam english
reading question yang kadangkala pelik soalannya e.g bagai susu dan gula?
sangatlah mencabar.
No comments:
Post a Comment