Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

27 September 2010

lalalala

semalam waktu pergi makan kat rumah terbuka kolej aku terfikir tentang sesuatu.yup selepas aku ternampak satu geng budak ALM gelak kuat kuat.oh baru aku perasan yang aku tak ada geng kat sini.bukan bermakna aku tak ada kawan, tapi aku tak ada geng yang kamcing gila macam kt sekolah dulu.share semuanya.pergi makan sama sama.share problems.kiranya melekat ah ngn manusia manusia ni.huh.takpelah.takde masa pon nak bergeng geng kt sini.sbb aku tau akan consume byk masa.sbb kalau jmp geng habis borak segala topik.aku rindu saat pergi dewan makan sama sama.berselera betul makan walau lauk tak seberapa.aku rindu kita gelak ramai ramai dan kuat kuat sampai kene sound ngn budak bilik lain.


geng masa kat MRSM Kuala Lipis
selalu gaduh (sebab tak matured lg) tp tetap baik macamanapun
kami bagi nama G6.kene gelak ngn kawan pakai nama ni.diorg ingt ape la maksudnye.rupanya girls in 6.actually ada lg 2 orang,effa nan ain.tapi effa pindah sekolah n ain jrg join.*pssst sbb dia baik ngn budak alim sket.

yehuu.GENG INTAN.kitorg bagi nama ni sebab kononnya suka langgar peraturan.budak laki yg salu buat masalah ada kumpulan nama BERLIAN jadi kitorg gedik letak nama intan.wahaha.kami selalu buat pot luck.cayalah byk gila mknn

from left,
JATY : INTI (quantity surveyor)
AIFA : University Alexandria ( dentistry)
DAYAH : Universiti Utara Malaysia (Law)
QILAH : Kolej Mara Seremban ( medic)
AIDA : Universiti Teknologi Malaysia ( petroleum engineering)
aku yg comel.haha

ALHAMDULILLAH

seterusnya, geng masa kat UTM.kami bagi nama UNITED 6XESS.
masa nilah aku belajar apa itu erti study group.haha

LIYANA,JATY,AIDA,AISHA,PIKAH

tapi cuma liyana,aisha,n aida stay
aku jaty n pikah (tanta university) keluar.
rasa sgt sedih semasa nak berpisah sebab tersangatlah rapat dgn mereka ni.
rindu korg gila :(
pikah i wish i can meet u bfore u fly back to tanta.

thanks friends :)
for brighten up my days n life.

1 comment:

Aida Yune said...

rindu paah juge... =(
bile mau ketemu??