Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

16 September 2010

gelabah

aku baru balik dari kg semalam
plan nak balik 14hb so dat boleh study awal
malangnya ada notis kata tak boleh balik awal
so burn lah tiket tuh
sebab tiket dari kelantan.leceh nak pi tukat jalan asyik jam je

pastu harini tup tup dapat tau taufiq balik 13.okei je.pak guard kasik je balik awal.

jadik aku rasa sedih gila
-burn rm47.10
-byk lagi tak study.kt kg mana boleh study woo

dan akibatnya aku gelabah gila harini.haish

takpelah paah.thnk +ve

mungkin kalau kau naik bus tu eksiden ke ape

jadi Allah takdirkan ko untuk balik ke kuantan dulu wif ur family instead of balik shah alam terus
mungkin ianya time consuming

tapi..

fikir positif sajelahh

No comments: