plan nak balik 14hb so dat boleh study awal
malangnya ada notis kata tak boleh balik awal
so burn lah tiket tuh
sebab tiket dari kelantan.leceh nak pi tukat jalan asyik jam je
pastu harini tup tup dapat tau taufiq balik 13.okei je.pak guard kasik je balik awal.
jadik aku rasa sedih gila
-burn rm47.10
-byk lagi tak study.kt kg mana boleh study woo
dan akibatnya aku gelabah gila harini.haish
takpelah paah.thnk +ve
mungkin kalau kau naik bus tu eksiden ke ape
jadi Allah takdirkan ko untuk balik ke kuantan dulu wif ur family instead of balik shah alam terus
mungkin ianya time consuming
tapi..
fikir positif sajelahh
No comments:
Post a Comment