aku hantar barang-barang aku kat blok 4,sebab blok aku akan direnovate nant.hari sabtu pergi ok lagi.datang pagi tadi,mcm ni keadaannya :
aku pun cuba mencari ruang yang sesuai untul letak barang-barang berharga aku tuh.dan alhamdulillah jumpa juga space untuk letak barang aku walaupun keadaan dalam bilik tuh dah crowded semacam.actually aku rase ramai lagi boleh isi dalam bilik tuh.ni sebab ramai yang main letak saje.cube susun.tak la makan space sangat.
ni barang-barang aku.kenapa banyak semacam pun aku tak tahu lar.seingat aku mase aku datang awal tahun aku cuma bawak 2 beg bagasi,dan satu comforter.tp sekarang?banyak pulak barang jadinya.adeh.tak pasal2 saket tulang belakang dan kaki aku naik tangga 3 kali.
part yang terbaik adalah waktu aku nak hantar trolley.dah la berat semacam,pastu dah sampai kat pondok guard aku try sedaya upaya untuk tolak handle die supaya boleh disandar ke dinding.tapi tak dapat juga.berpeluh-peluh ni,macam-macam posisi aku buat.pastu aku give up.nak gi ambil student ID.waktu tu pak guard tadek.time pusing,ade sorang mamat tiba-tiba menjelma.itu adalah pak guard!rupenye die duk skodeng aku.sengal punya brader.pastu gelakkan aku pulak tuh.tapi papepun aku bersyukur dah ciap kemas barang.esok boleh balik :)
No comments:
Post a Comment