nih kawan baik aku.kami dah tak berjumpa for almost 2 years.n i feel excited to meet her back.
she's willing to come from jengka n i appreciate that much okies :)
dah lame x berjumpa ni banyak la topik2 hangat dikeluarkan
sempat juga mengutuk sorang due.kui3
maaf
heheheheeheheheheh
malu rasanya aku je yang asyik makan
mula2 pegi baham snack plate kat kfc
then jalan2,singgah kat deli country
baham tart telur,cream puff ngn brownie bersama2 milo ais
adeh =.="
duit aku habis untuk makanan saja.sokmo gitu.huuuuu
.jpeg)
kitorang tgk cite iron man
aku kasik 3.5/5 saja
sebab ade unsur2 ngantuk sket smase aku movie ni.adei
orang kat sebelah aku ciap tertido
dan yang tak boleh blah ciap berdengkur lagi~hahahaahha
btw i'd great time wif ya,luv ya very much :)

No comments:
Post a Comment