Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

30 May 2010

learning new thing

i learn new thing today and im very glad that i'd learnt it
petang tadi aku follow my parents pergi rumah Pak Cik Fauzi dan Mak Cik Fizah
sebab next week is their son's wedding
so masa aku datang tu kak long tengah buat mende ala bonzai ni
n the picture above is hasil tgn aku sendiri
walaupun sakit tgnku buat mende ni,
tapi aku berbangga dapat buat dengan baik :)

the materials are very simple
hanya perlukan dawai keemasan (silver pun ok :))
dan manik
depends nak colour ape,n better beli yang shining
yeah sebekas biru in the pic costs RM 19.90
it looks kinda expensive but it worth it

it looks tough but actually it's very easy
the pic above is the process where i was trying to make one of its sepal

setelah 3 kelopak dicantumkan

saje pakai lain-lain colour :)

setelah dicantumkan
bergantung kepada kita mahu berapa banyak kelopak
masukkan dalam pasu
dan isi simen
hehehehe
aku pegi rembat waktu tu Pak Cik Fauzi tengah gaul simen

ni la beberapa hasil yang lain
kat belakang tu gambar along grad
n her hubby
die punya hubby pn buat jugak
hehehe

semua ni along yang buat.hebatkan?
dan belambak lagi kat dapur

aku buat satu rasa kebas dah tgn
bukan senang taw nak belit dahan

No comments: