
okies.pada 15-18 june (x konfem lagi) aku akan menjejakkan kaki ke temerloh setelah bertahun lamanya tak pergi
dan aku akan bertemu dengan kawan-kawanku yang begitu best
i luv them so much
they brighten up my days kat lipis n tgb
let me describe one by one:
NUR HIDAYAH BT ANUAR: roomate aku semasa form 5.sangat cool sangat best.die kutuk aku ape tah then aku kutuk die doyot,aku ejek die gemok walaupun tak.kami tak pernah makan hati antara satu sama lain
NUR HAMIZAH MAD FAZIL: waktu kat lipis kami tak rapat pun.aku takot nak approach sebab mulut die laser sket.rupenye die sangat bessssss.n die ni sangat up to date.ask her anything n she'll know
AMAL AZIMAH AHAMAD: best.same best ngn sepupu die kat intec,anem.suke bace novel.anak tunggal.suke bercerita.dan cool :)

SITI RAZANAH BT ABDUL RAHIM: die ni alim sikit.so tak ada gambar dia dalam facebook sorang-sorang.die yang kat belah kanan,pakai tudung kaler cream.hebat dalam pelajaran dan wakil pelajar kat matrix.tak rapat sangat.tapi sama sekolah for almost 9 years.n she'll travel to temerloh 2gether with me :)

MAISARAH CHE MAT: mai sorieee amek gambar ni walaupun belambak lagi gambar hawwt ko yg lain.baik juga especially sms form 4,kitorg sangat rapat bersama2 dayah.tiap2 malam kami akan beli di cafe.dah la balik awal selalu. =.=

AMALIA CHE AZHAR aka uya: tak rapat sangat.tapi ok la.die sangat cantik bile senyum sbb mata die akan sepet giler.pandai juga :)
No comments:
Post a Comment