assalamualaikum.alhamdulillah pada hari ini,aku dengan rasminya telah menamatkan program AUSMAT selama setahun setengah.wah.macam tak percaya.cepat gila masa berlalu.masih teringat masa sem 1.daftar 28 june 2009.masa tuh homesick gila baban.dan dan,ada peristiwa yang pahit semasa sem 1.sehinggakan setiap kali aku selesai solat aku akan menitiskan air mata.kerana sesalan tak sudah menerima tawaran ini.dan dalam perkataan mudah,aku boleh dikategorikan sebagai loser pada tempoh tersebut.semua yang aku buat tak kena.tapi alhamdulillah.aku bersyukur sekarang kerana aku tak berpatah balik suatu ketika dulu.bersyukur kerana aku tetap meneruskan perjuangan aku.aku terlalu takut pada ketika itu.takut untuk menerima kegagalan.mana taknya. AUSMAT seringkali dikaitkan dgn keb-busy-an melampau, mencatat jumlah senior yg x dpt fly yang tinggi berbanding program lain, tough dan sebagainya. tapi sekarang,aku dah matang untuk berfikir,aku bersedia untuk menerima sebarang kemungkinan.dan aku mampu untuk mengambilnya secara positif.ya kerana Allah dah tentukan yang terbaik untuk kita.
dan kalaulah aku berpatah balik masa itu,dan tidak berani untuk mencuba, pasti aku akan menyesal seumur hidup. kalau bukan rezeki aku pun, janji aku telah mencuba.
dan kalaulah aku berpatah balik masa itu,dan tidak berani untuk mencuba, pasti aku akan menyesal seumur hidup. kalau bukan rezeki aku pun, janji aku telah mencuba.



1 comment:
paah, nanti fly, aku nak hantar kau!
Post a Comment