Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

10 November 2010

:)

assalamualaikum.alhamdulillah pada hari ini,aku dengan rasminya telah menamatkan program AUSMAT selama setahun setengah.wah.macam tak percaya.cepat gila masa berlalu.masih teringat masa sem 1.daftar 28 june 2009.masa tuh homesick gila baban.dan dan,ada peristiwa yang pahit semasa sem 1.sehinggakan setiap kali aku selesai solat aku akan menitiskan air mata.kerana sesalan tak sudah menerima tawaran ini.dan dalam perkataan mudah,aku boleh dikategorikan sebagai loser pada tempoh tersebut.semua yang aku buat tak kena.tapi alhamdulillah.aku bersyukur sekarang kerana aku tak berpatah balik suatu ketika dulu.bersyukur kerana aku tetap meneruskan perjuangan aku.aku terlalu takut pada ketika itu.takut untuk menerima kegagalan.mana taknya. AUSMAT seringkali dikaitkan dgn keb-busy-an melampau, mencatat jumlah senior yg x dpt fly yang tinggi berbanding program lain, tough dan sebagainya. tapi sekarang,aku dah matang untuk berfikir,aku bersedia untuk menerima sebarang kemungkinan.dan aku mampu untuk mengambilnya secara positif.ya kerana Allah dah tentukan yang terbaik untuk kita.

dan kalaulah aku berpatah balik masa itu,dan tidak berani untuk mencuba, pasti aku akan menyesal seumur hidup. kalau bukan rezeki aku pun, janji aku telah mencuba.

jadi kawan kawan, hiduplah dengan gembira. jgn takut untuk mencuba. kerana sesalan tak mencuba lebih perit dari sesalan kerana kegagalan :)





terjumpa gambar semasa sem 1.ouh cepat sungguh masa berlalu.

p/s: baiklah chow dlu.perlu mengemas kerana bilik sudah macam tongkang pecah sepanjang minggu peperiksaan ni.


1 comment:

Anonymous said...

paah, nanti fly, aku nak hantar kau!