in less than a week i'll be leaving shah alam. sedih kot. banyak la pulak memori kat sini. sedih nak tinggalkan ane2 kat sini.haha.pastu dalam dilema gila. patut balik kampung ke, stay sini dulu tgk KARISMA ke, or pergi rumah pak cik. malas lagi nk decide semua tuh. biarlah. haha.
btw hari ini populasi budak ausmat yang merdeka bertambah. budak2 engineering dan a few budak science yang ambil spec math pun dah habis hari ini. cuma budak account saje yg tak habes lagi :) tapi aku tgk ada sesetengah diorg dah mcm merdeka. haha :P jadi kepada IZYAN yang ku sayang, buatlah yang terbaik yer.
dengar cerita ramai budak lelaki yang tak nak pergi grand dinner. kononnya tak berbaloi RM80 untuk 2 jam. hek eleh diorg ni berkira lah pulak. padahal tiap2 hari pergi makan kat kedai mamak yang mahal melampau tu takpelah pulak. pastu sanggup pergi lepak kedai mamak seksyen 7 semata mata sebab shisha. == ouh macam macammmmmm
dan tadi, aku saja teman member pergi baju grand dinner. aku plan nk beli selendang je untuk grand dinner. baju dah ada. tapi bengong aaaa TERbeli 2 helai baju kurung pulak..gilaaa == poket aku dah kering tapi......bila aku nk sesuatu tu susah aku nk tahan. dan. aku jeles baju grand dinner jan. lawa seyhhhh. dapat murah oo aku yang try tawar menawar *riakkk la pulak.haha. RM135 baju kebaya. oh ya dan aku nampak byk gila shawl crumple. ah geram geram geram cantik gilaaaaa
baiklah wa ngantuk ni dan nk tidur. bubye :)
btw hari ini populasi budak ausmat yang merdeka bertambah. budak2 engineering dan a few budak science yang ambil spec math pun dah habis hari ini. cuma budak account saje yg tak habes lagi :) tapi aku tgk ada sesetengah diorg dah mcm merdeka. haha :P jadi kepada IZYAN yang ku sayang, buatlah yang terbaik yer.
dengar cerita ramai budak lelaki yang tak nak pergi grand dinner. kononnya tak berbaloi RM80 untuk 2 jam. hek eleh diorg ni berkira lah pulak. padahal tiap2 hari pergi makan kat kedai mamak yang mahal melampau tu takpelah pulak. pastu sanggup pergi lepak kedai mamak seksyen 7 semata mata sebab shisha. == ouh macam macammmmmm
dan tadi, aku saja teman member pergi baju grand dinner. aku plan nk beli selendang je untuk grand dinner. baju dah ada. tapi bengong aaaa TERbeli 2 helai baju kurung pulak..gilaaa == poket aku dah kering tapi......bila aku nk sesuatu tu susah aku nk tahan. dan. aku jeles baju grand dinner jan. lawa seyhhhh. dapat murah oo aku yang try tawar menawar *riakkk la pulak.haha. RM135 baju kebaya. oh ya dan aku nampak byk gila shawl crumple. ah geram geram geram cantik gilaaaaa
baiklah wa ngantuk ni dan nk tidur. bubye :)
No comments:
Post a Comment