first time raya dengan pak saudara, serius rasa awkward gila. tapi nasib baik ada si kecik ni. at least, dia teman aku tengok tv or main game. dia bakal dapat adek 1 january nih. wah tak sabar dapat sepupu baru lagi :)
n, rasa jealous gila dengan dia. he could speak 3 languages, sebab dia dimasukkan dalam tadika cina. english dia pun agak ok. masa tgk kartun sama-sama, aku pulak yang tanya dia,
'aiman, maksud grumpy tu apa?'
'macam asyik marah-marah',jawab aiman
yes kawan kawan. grumpy means bad tempered. alamak kantoi lemah english
yang paling aku tak puas hati, dia boleh main gitar seawal usia 6 tahun.
eh tapi x sepower member member aku ah.setakat level budak kecik jala.tu pun aku dah impressed gila.
papepun, his chinese look make him very cute and adorableeeee :)
Aiman Muslim :)
1 comment:
best nye ade cousin pndai. =)
Post a Comment