Men are strange creatures on earth. Ok, i mean, in certain part.
Before they got you girls, they’ll do anything, giving out full efforts so that they could get you. They’re willing to sacrifice their credit so they could call you, texting you each second, creating words and sentences that would make your heart melts, just to show how much they care for you. They want you to believe that they are the best man for you, and you won’t ever regret for letting them to become a part of your life.
But, once you accept them, they’ll change. Instead of showing love and cares, they are like ignore you. You will notice then, they started to seldomly text you, creating excuses that they are not able to call you, no time, no credit, and suddenly they stop saying that they love and missing you.
It is very hard to understand them, what are their purposes for doing so. My elder sister said that for them, girls are like a challenge, they’ll do anything to ensure that they win (this is true. her bf mention that). That is why, you mean nothing to them once they got you, after they achieve what they want; victory. Others said they can easily get bored.
I am writing this because i’ve heard lots of my friends complaining, besides the fact that i do have experienced the same thing, and i can say that their situations are just the same. I know that each man differs, but coincidence might happen, leading them to have similar attitudes due to the same XY chromosomes existed in each of them. haha. merepek.
Ok. I’m done writing this crappy thing. Bubye :)
6 comments:
mngkin sebab laki tu dah dpt apa yg dia inginkan, pastu dia jrg msj sbb dia tahu dia dh dpt. tak perlu risau sgt mcm dulu. boleh tak macam ni?
true at certain parts. dulu pon aku dump sorang ni sbb die mcm buat dek je lepas da dpt. n i was like 'hello?' lepas tu aku babai je lah die. bru padan muka. lepas tu bru terhegeh2. tade mase~
aku rase 1 faktor kalau laki usha sbb nk tnjuk hebat kat member2 tu bila kite n die berkwn dgn org yg sama. mcm, 1 tmpat blajar / kije. sbb kwn2 die of kos ah knal kte, then bleh la bet dpt ke x minah ni. kalo die duk perlis sorg duk johor, nk menunjuk hape -.-
so marila berkapel ngan pakgad je. kompem die setia...kat dpn gate~! hahaha
saya bankang yang berbormat... stengah2 je camtu...
hhah3
xoxo
:)
orang asing: boleh.betul juga.huhu :)
bee: ko taw jan n zeti duk usha pak guard akasia baru yg muda tuh.haha
salam paah...best la bce this post..
erm..ct agk bersetuju ngan ur opinion..certain laki mcm tu.. ape2 pun, pe2 jer yg kita lakukan mestilah niat kerana ALLAH... and kenangan2 pahit or sejarah itam semuanya hanyalah dugaan ALLAH..face it dengan tenang..mayb kite belom dipertemukan dgn jodoh yg sesuai.. erm...ct rse kite perlu salahkan both laki and pompuan...hahaha^^ yelah..mne de jantina laen lagi kan...dah la..pe mende ct merepek..doakan ct jwb final ngan tenang..paah, nnti turun kL habak taw..ct cuti sebulan..unntil bulan jan..
jimmy: jadi anda x tergolong dlm golongan tersebut lah yea?
ct: jwb final dgn baik.miss u a lot ct.miss utm jgk :( paah dah x duduk shah alam, program dah habis,btw doakan paah lepas requirement utk fly nnt ok :) result keluar dec ni
Post a Comment