Fall In Love With More Free Templates! Click Here To Get Your Own Smitten Blog Design... »

16 November 2010

Selepas tamat Grand Dinner Ausmat 21 semalam, bermakna tamatlah sudah program ini. Ini bermakna juga, selepas ini takkan ada post post aku berkait dengan kehidupan dalam AUSMAT. Takkan ada keluhan tentang assignment tak siap, presentation masih dalam progress, pendrive masuk virus pastu kelam kabut nak print dan sebagainya. Tapi bukan tu yang aku nak cerita dalam post ni. Aku nk bercerita tentang dinner semalam, yakni,

GRAND DINNER AUSMAT 21.

Bertempat di Empire Hotel Subang, setiap individu dikenakan bayaran RM80.



inilah penampilan aku malam tadi. simple jea.haha

perkenalkan.
the smartest guy in our batch. Ernest. walaupun dia yang terbijak, he is very humble.

dengan classmates n lecturers, Miss Farrah and Miss Atiqah

cenderahati

dapat hadiah cabutan bertuah. hahaha.


***********

nak cerita part lawak sket. sebagai penghargaan kepada lecturers diorg nak kasik roses. lampu ditutup, and akan ada orang yg pegang candle dahului orang yang akan kasi rose.

waktu nyalakan candle,
'macamanalah kalau tetiba api terpadam', getus hatiku. chewah

sekali time dah jalan separuh, pufffffffff api terpadam.
aku pun gelabah aaaa
"anim anim animmmm!!!!!!!!meh lilin koooo. cepat cepaaatttt.aku punya terpadam!!!!!"
==" aku memang sentiasa bernasib malang.


No comments: